Seaside Park Hotel****, Kołobrzeg

Mehr News

April 2024
17 September 2023

Na początku września, postanowiliśmy uciec od miejskiego zgiełku i stresu dnia codziennego. Wybraliśmy się całą rodziną nad Morze Bałtyckie, z naszym wiernym czworonożnym przyjacielem na pokładzie. Jesienne wybrzeże Bałtyku kusiło nas spokojem i urokiem, który trudno znaleźć gdziekolwiek indziej.

Jako nasz główny cel podróży wybraliśmy Kołobrzeg, który słynie z bogatej historii miasta, wielu atrakcji dla dzieci, przepięknej i barwnej przyrody oraz szerokich i zadbanych plaż. Natomiast jako naszą przyjazną przystań wybraliśmy Hotel z wieloma atrakcjami, wyśmienitą kuchnią oraz SPA, położony nad samym deptakiem, a od morza dzielą go tylko wydmy i „złoty” piasek. Seaside Park Hotel****Gdzie dokonując rezerwacji bezpośrednio na stronie Hotelu, otrzymaliśmy na cały pobyt aż 20% rabatu.

Nasze dzieci podczas pobytu miały codziennie ciekawe zajęcia i ani razu nie narzekały na nudę, za to do dziś wspominają te wszystkie aktywności. Bloki animacyjne z animatorami, podczas których uczestniczyli w warsztatach muzycznych i grali swoje własne melodie. Zajęcia manualne, na których zrobili przepiękne pocztówki z masy solnej, warsztaty pizzy z udziałem Pizzerman’a — każda z moich pociech mogła stworzyć swoją wymarzoną pizzę o wybranym kształcie i składnikach! Do tego ta wodna bitwa, o której non stop słyszę wieczorami. Strefa gracza z XBOX-ami. Po prostu raj dla dzieciaków! Przez całą jesień dzieci do lat 12 mają pobyt gratis, więc warto naładować jeszcze baterie przed sezonem zimowym i spędzić rodzinną jesień w Seaside Park Hotel****.

Z ogródka naszego Hotelu do samej plaży mieliśmy zaledwie 20 m., więc codziennie spacerowaliśmy nad brzegiem morza. Nasze dzieci puszczały kolorowe latawce, a nasz psiak biegał za piłką, którą dostał od przemiłych Pań z recepcji! Każdy piesek w hotelu dostaje tzw.Psi Pakiet w ramach pobytu. Można w nim znaleźć przysmaki dla psa, miski oraz kolorową piłeczkę, z którą mój psiak biegał cały urlop. Za pobyt naszego pupila zapłaciliśmy o połowę mniej, ponieważ skorzystaliśmy z oferty specjalnej: ,,Rodzinna Jesień w Kołobrzegu”.
Pobyt naszego pupila był, aż 50% taniej, a ten rabat dostępny jest przez całą jesień! Warto wziąć to pod uwagę, jeśli jesteście również właścicielami czworonożnej pociechy.

Serce hotelu okazało się równie imponujące. W jego wnętrzu znajduje się ogromne, 25-metrowe ATRIUM, w którym mieści się bar z szeroką kartą drinków i napoi, pizzeria z prawdziwą włoską pizzą, odbywają się tam również koncerty z muzyką na żywo, a dla naszych dzieci są pomysłowe i edukacyjne miejsca zabaw i kąciki z różnymi zabawkami zarówno drewnianymi, jak i interaktywnymi oraz to, co zrobiło na nas największe wrażenie — ścianka wspinaczkowa z 14 trasami. Urządziliśmy nawet wyścigi na czas, kto szybciej wespnie się na ściance! Z pewnością niejednokrotnie udowodniliśmy, że jesteśmy zdecydowanie wolniejsi od naszych dzieci…
To miejsce stało się naszym ulubionym punktem spotkań!

W sobotę zaraz po śniadaniu, gdy nasza młodzież rozkładała ogromną, kolorową chustę w ATRIUM i rozpoczynała zabawę z animatorami, my udaliśmy się na niezwykle oczyszczające i budujące wydarzenie, jakim była praktyka jogi-asany z doświadczoną joginką. Ćwiczenia oddechowe, nauka medytacji i co najważniejsze doświadczyliśmy prawdziwego relaksu, nie tylko fizycznego, ale również psychicznego. Tak polubiliśmy te zajęcia, że zaczęliśmy na co dzień praktykować je w domu! Co ciekawe w Seaside Park Hotel**** możemy znaleźć aktualnie dwa jesienne weekendy z jogą! Poranny spacer po plaży, nauka medytacji i oddechu, rytuały saunowe z saunamistrzem, morsowanie — po takim urlopie z pewnością odpoczniesz fizycznie i psychicznie oraz poczujesz wewnętrzną równowagę i radość.

Joga to było prawdziwe odkrycie, ale nie jedyne, jakie udało nam się zdobyć podczas tego wyjazdu!
Dowiedzieliśmy się, jakie są korzyści z poprawnego saunowania i że może to być niecodzienne przeżycie. Uczestniczyliśmy w tzw. Nocy saunowej z udziałem Saunamistrzów, podczas których prowadzone były rytuały w różnych saunach. W trakcie tego saunowania mieliśmy okazję oglądać pokaz latających ręczników z udziałem klimatycznej muzyki, rozkoszować się zapachem olejków eterycznych, a nawet mogliśmy doświadczyć masażu witkami.
To nie koniec naszego relaksu. Całą Rodziną korzystaliśmy z różnych zabiegów SPA, każde z nas znalazło coś dla siebie (masaże, zabiegi upiększające, pielęgnacyjne na ciało i twarz oraz kids SPA).
Cała strefa Wellness zrobiła na nas ogromne wrażenie – basen pływacki 25 m., basen rekreacyjny dla dzieci z cieplejszą wodą, jacuzzi oraz 3 sauny, tepidarium, a nawet studnia lodowa.

A czy wiesz, czym jest kriokomora? To najprościej wyjaśniając terapia przy pomocy bardzo niskich temperatur (nawet do -190° C). Warto odnotować, że zabiegi są całkowicie bezpieczne, aktywizujące naturalny potencjał organizmu człowieka do powrotu do zdrowia. Te procesy efektywnie stymulują ciało do przywrócenia jego równowagi oraz wspierają go w jej utrzymywaniu - ta terapia to było niezapomniane przeżycie.

Postawiliśmy na aktywny relaks, dlatego wzięliśmy udział w zajęciach z trenerem personalnym, spróbowaliśmy stretchingu oraz tabaty, a to wszystko odbywało się w największej strefie Fitness (250 m2), jaką kiedykolwiek widziałam w Hotelach, która czynna jest całą dobę.

Kolejnego dnia zamiast spaceru wypożyczyliśmy z Hotelu rowery dla całej rodziny. To było wspaniałe rozwiązanie, które pozwoliło nam odkryć okolicę w zupełnie nowy sposób. Wybraliśmy się pobliskim szlakiem rowerowym do Ekoparku Wschodniego, który zajmuje powierzchnię 381 hektarów. Jest to niezwykłe miejsce ze względu na swoje położenie (z jednej strony otoczony morzem, a z drugiej wodami torfowisk i bagien), zachwycające krajobrazy, bujną i piękną roślinność oraz niespotykane gatunki zwierząt.

Podsumowując, nasz pobyt nad Morzem Bałtyckim był pełen niezapomnianych chwil, a jesień nad brzegiem morza okazała się naprawdę magiczna. To był czas spędzony z rodziną, z dala od zgiełku miasta, a jednocześnie w otoczeniu przyrody i morza, które sprawiło, że wróciliśmy do codzienności pełni energii i inspiracji. Seaside Park Hotel**** mile nas zaskoczył swoimi możliwościami i jest to zdecydowanie świetny obiekt dla rodzin, które stawiają na aktywność i relaks w jednym! Jeżeli rozważasz planowanie urlopu w Seaside Park Hotel**** to pamiętaj, że teraz nocując 5 dni płacisz, tylko za 4!

Zaplanuj swoje jesienne wakacje z rodziną!

Seaside Park Hotel**** w Kołobrzegu
Więcej niż Hotel
www.seasidepark.pl

mobile nav bg
Auf der Karte anzeigen

Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie.
Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch Hotel Management Services Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181 B , 02-222, Warszawa, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in den Einstellungen vornehmen.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Notwendige Cookies

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind und das Durchsuchen von Angeboten oder das Buchen von Reservierungen ermöglichen, unterstützen Sicherheitsmechanismen wie die Authentifizierung von Benutzern und die Erkennung von Missbrauch. Diese Dateien sind für das ordnungsgemäße Funktionieren der Website erforderlich. Sie benötigen Ihre Zustimmung nicht.

Analytische Cookies

Cookies, die es ermöglichen, Informationen über die Nutzung der Website durch den Benutzer zu sammeln, um deren Betrieb zu optimieren und an die Erwartungen des Benutzers anzupassen. Durch die Zustimmung zu diesen Cookies stimmen Sie der Verarbeitung von Daten über Ihre Aktivitäten auf der Website zu Analysezwecken zu.

Marketing-Cookies

Cookies, die es ermöglichen, dem Benutzer Marketinginhalte entsprechend seinen Präferenzen anzuzeigen und ihn über Marketingangebote zu informieren, die seinen Interessen entsprechen, einschließlich Informationen über die Aktivitäten des Benutzers, Produkte und Dienstleistungen des Website-Administrators und Drittanbieter. Die Zustimmung zu diesen Cookies bedeutet, dass Ihre Daten zur Personalisierung von Werbung und zur Analyse der Wirksamkeit unserer Werbekampagnen verwendet werden können.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert