INTERNET // Czy w pokoju jest dostępny Internet?
 Tak. Na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet Wi-Fi, bez limitu danych oraz bez limitu podłączonych urządzeń.
 
  
 RECEPCJA // Czy recepcja jest czynna również w nocy?
 Nasza Recepcja jest do Państwa dyspozycji 24 h, bez przerw, co umożliwia zakwaterowanie i wymeldowanie, kontakt i rozwiązywanie kwestii zgłaszanych przez Gości na bieżąco.
 
  
 ROWERY // Czy jest możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów? Czy trzeba wcześniej dokonywać rezerwacji?
 Oferujemy naszym Gościom możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów. Wypożyczenie roweru odbywa się za pośrednictwem Recepcji, zgodnie z zapisami Regulaminu i dostępnością jednośladów. Opłata za wypożyczenie roweru to: 59 PLN za cały dzień. Wypożyczelnia działa w godzinach 8-20.
 
  
 SEJF //  Będę podróżować z wartościowymi przedmiotami – czy mogę przechować je bezpiecznie w pokoju?
 W naszych pokojach typu apartament i superior znajdą Państwo sejf do własnej dyspozycji. W pozostałych pokojach nie ma sejfu. Dla bezpieczeństwa rekomendujemy złożenie wartościowych przedmiotów oraz gotówki w depozycie, w Recepcji hotelu. Nasi Goście mogą skorzystać z nieodpłatnych skrytek.
 
  
 NIEPEŁNOSPRAWNI // Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?
 Hotel dysponuje pokojami dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych.
 
  
 BANKOMAT // W jakiej odległości od hotelu jest najbliższy bankomat?
 By skorzystać z bankomatu, nie ma potrzeby opuszczać hotelu. Bankomat znajduje się na parterze, przed wejściem głównym, tuż obok Recepcji.
 
  
 KANTOR // Czy mogę w hotelu wymienić waluty?
 Niestety nie świadczymy usługi wymiany waluty w naszym Hotelu. Chętnie wskażemy miejsca w Kołobrzegu w których będą mogli Państwo dokonać takich transakcji.
 
  
 ZWROTY // Zostawiłem/am coś w pokoju, w jaki sposób mogę odzyskać swoją własność?
 Po stwierdzeniu, że zaginiony przedmiot został odnaleziony i należy on do Gościa, może zostać odesłany pocztą kurierską na wskazany adres. Następnego dnia po zaakceptowaniu przez Gościa kosztu wysyłki, przekażemy paczkę kurierowi. 
 
  
 MAŁE DZIECI // Będę podróżować z małym dzieckiem. Czy w hotelu są dostępne łóżeczka?
 Tak, dysponujemy łóżeczkami dla małych dzieci. Na życzenie Gościa łóżeczko zostanie wstawione do pokoju. Zachęcamy do kontaktu z Recepcją lub działem rezerwacji w celu ustalenia dalszych szczegółów. Taką informację najlepiej zgłosić przed przyjazdem.
 
  
 DODATKOWE OBCIĄŻENIA // Czy Hotel obciąży mnie za dodatkowych Gości w pokoju?
 Ceny pokoi różnią się w zależności od terminu i liczby osób objętych rezerwacją. Aby w pokoju mogło zakwaterować się więcej gości, konieczna będzie zmiana rezerwacji. O dodatkowych opłatach powiadomimy Cię przed potwierdzeniem zaktualizowanej rezerwacji.
 
  
 WYPOSAŻENIE // Czy w pokoju jest żelazko?
 Żelazko i deska do prasowania jest elementem wyposażenia pokoi.
 
  
 PRZECHOWALNIA // Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?
 Tak, w hotelu można przechować bagaż na czas oczekiwania na check in lub do końca dnia wymeldowania. Przechowalnia znajduje się przy Recepcji głównej. Jest ona dostępna codziennie, 24 h, bezpłatnie.
 
  
 ZWIERZĘTA // Czy hotel akceptuje zwierzęta?
 Oczywiście, pupile są mile widziani. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie pobytu zwierząt w Hotelu. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 105 PLN za dobę. Cena dotyczy jednego zwierzęcia.
 
  
 PARKING // Czy parking jest dodatkowo płatny?
 Tak, parking jest dodatkowo płatny, chyba, że oferta stanowi inaczej. Nasi Goście mogą skorzystać z miejsc:
 
 - w garażu podziemnym: 60 PLN/doba - W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ CENA PARKINGU 70 PLN/ doba
 - na parkingu zewnętrznym: 60 PLN/doba - W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ CENA PARKINGU 70 PLN/ doba
 
  
 RECEPCJA // W jaki sposób mogę prosić o wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie?
 Zasady dotyczące wczesnego zameldowania (zazwyczaj przed 14:00) i późniejszego wymeldowania (zazwyczaj po 12:00) różnią się w zależności od obłożenia w Hotelu, dlatego warto skontaktować się z Recepcją dzień przed przyjazdem, aby ustalić wszystkie szczegóły. 
  
 REZERWACJA // Czy  mogę anulować lub zmienić rezerwację po jej dokonaniu?
 Tak. Jeśli Twoje plany się zmieniły, możesz anulować lub zmienić swoją rezerwację zgodnie z zasadami obowiązującymi w Hotelu, dotyczącymi anulowania, które przedstawione zostały w procesie rezerwacji. W sprawie zmian termiunu przyjazdu warto skontaktować się bezpośrednio z naszym działem rezerwacji. Pomogą i postarają się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. 
  
 POŁOŻENIE // Czy Hotel znajduje się na plaży? 
 Tak. Hotel znajduje się 20 m od plaży, tuż przy ścieżce rowerowej w części uzdrowiskowej Kołobrzegu, zlokalizowanej w sąsiedztwie ekoparku. 
  
 WIDOK // Czy w Hotelu są pokoje z widokiem na morze? 
 Tak, posiadamy pokoje z bocznym widokiem na Morze Bałtyckie.
  
  REGULAMIN HOTELU // Gdzie znajdę regulamin Hotelu?
 Regulamin Hotelu znajduje się na podstronie /hotel/o-hotelu lub mogą Państwo zapoznać się z jego treścią bezpośrednio https://u.profitroom.com/2019-seasidepark-pl/uploads/Regulamin_Hotelu_Seaside_Park_Hotel_w_Kolobrzegu.pdf