INTERNET // Czy w pokoju jest dostępny Internet?
Tak. Na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet Wi-Fi, bez limitu danych oraz bez limitu podłączonych urządzeń.
RECEPCJA // Czy recepcja jest czynna również w nocy?
Nasza Recepcja jest do Państwa dyspozycji 24 h, bez przerw, co umożliwia zakwaterowanie i wymeldowanie, kontakt i rozwiązywanie kwestii zgłaszanych przez Gości na bieżąco.
ROWERY // Czy jest możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów? Czy trzeba wcześniej dokonywać rezerwacji?
Oferujemy naszym Gościom możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów. Wypożyczenie roweru odbywa się za pośrednictwem Recepcji, zgodnie z zapisami Regulaminu i dostępnością jednośladów. Opłata za wypożyczenie roweru to: 59 PLN za cały dzień. Wypożyczelnia działa w godzinach 8-20.
SEJF // Będę podróżować z wartościowymi przedmiotami – czy mogę przechować je bezpiecznie w pokoju?
W naszych pokojach typu apartament i superior znajdą Państwo sejf do własnej dyspozycji. W pozostałych pokojach nie ma sejfu. Dla bezpieczeństwa rekomendujemy złożenie wartościowych przedmiotów oraz gotówki w depozycie, w Recepcji hotelu. Nasi Goście mogą skorzystać z nieodpłatnych skrytek.
NIEPEŁNOSPRAWNI // Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje pokojami dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych.
BANKOMAT // W jakiej odległości od hotelu jest najbliższy bankomat?
By skorzystać z bankomatu, nie ma potrzeby opuszczać hotelu. Bankomat znajduje się na parterze, przed wejściem głównym, tuż obok Recepcji.
KANTOR // Czy mogę w hotelu wymienić waluty?
Niestety nie świadczymy usługi wymiany waluty w naszym Hotelu. Chętnie wskażemy miejsca w Kołobrzegu w których będą mogli Państwo dokonać takich transakcji.
ZWROTY // Zostawiłem/am coś w pokoju, w jaki sposób mogę odzyskać swoją własność?
Po stwierdzeniu, że zaginiony przedmiot został odnaleziony i należy on do Gościa, może zostać odesłany pocztą kurierską na wskazany adres. Następnego dnia po zaakceptowaniu przez Gościa kosztu wysyłki, przekażemy paczkę kurierowi.
MAŁE DZIECI // Będę podróżować z małym dzieckiem. Czy w hotelu są dostępne łóżeczka?
Tak, dysponujemy łóżeczkami dla małych dzieci. Na życzenie Gościa łóżeczko zostanie wstawione do pokoju. Zachęcamy do kontaktu z Recepcją lub działem rezerwacji w celu ustalenia dalszych szczegółów. Taką informację najlepiej zgłosić przed przyjazdem.
DODATKOWE OBCIĄŻENIA // Czy Hotel obciąży mnie za dodatkowych Gości w pokoju?
Ceny pokoi różnią się w zależności od terminu i liczby osób objętych rezerwacją. Aby w pokoju mogło zakwaterować się więcej gości, konieczna będzie zmiana rezerwacji. O dodatkowych opłatach powiadomimy Cię przed potwierdzeniem zaktualizowanej rezerwacji.
WYPOSAŻENIE // Czy w pokoju jest żelazko?
Żelazko i deska do prasowania jest elementem wyposażenia pokoi.
PRZECHOWALNIA // Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?
Tak, w hotelu można przechować bagaż na czas oczekiwania na check in lub do końca dnia wymeldowania. Przechowalnia znajduje się przy Recepcji głównej. Jest ona dostępna codziennie, 24 h, bezpłatnie.
ZWIERZĘTA // Czy hotel akceptuje zwierzęta?
Oczywiście, pupile są mile widziani. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie pobytu zwierząt w Hotelu. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 100 PLN za dobę. Cena dotyczy jednego zwierzęcia.
PARKING // Czy parking jest dodatkowo płatny?
Tak, parking jest dodatkowo płatny, chyba, że oferta stanowi inaczej. Nasi Goście mogą skorzystać z miejsc:
- w garażu podziemnym: 55 PLN/doba
- na parkingu zewnętrznym: 55 PLN/doba
RECEPCJA // W jaki sposób mogę prosić o wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie?
Zasady dotyczące wczesnego zameldowania (zazwyczaj przed 14:00) i późniejszego wymeldowania (zazwyczaj po 12:00) różnią się w zależności od obłożenia w Hotelu, dlatego warto skontaktować się z Recepcją dzień przed przyjazdem, aby ustalić wszystkie szczegóły.
REZERWACJA // Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację po jej dokonaniu?
Tak. Jeśli Twoje plany się zmieniły, możesz anulować lub zmienić swoją rezerwację zgodnie z zasadami obowiązującymi w Hotelu, dotyczącymi anulowania, które przedstawione zostały w procesie rezerwacji. W sprawie zmian termiunu przyjazdu warto skontaktować się bezpośrednio z naszym działem rezerwacji. Pomogą i postarają się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony.
POŁOŻENIE // Czy Hotel znajduje się na plaży?
Tak. Hotel znajduje się 20 m od plaży, tuż przy ścieżce rowerowej w części uzdrowiskowej Kołobrzegu, zlokalizowanej w sąsiedztwie ekoparku.
WIDOK // Czy w Hotelu są pokoje z widokiem na morze?
Tak, posiadamy pokoje z bocznym widokiem na Morze Bałtyckie.
REGULAMIN HOTELU // Gdzie znajdę regulamin Hotelu?
Regulamin Hotelu znajduje się na podstronie /hotel/o-hotelu lub mogą Państwo zapoznać się z jego treścią bezpośrednio https://u.profitroom.com/2019-seasidepark-pl/uploads/Regulamin_Hotelu_Seaside_Park_Hotel_w_Kolobrzegu.pdf