Seaside Park Hotel, Kołobrzeg
Seaside Park Hotel, Kołobrzeg
Tło bannera

FAQ Najczęstsze pytania - najszybsze odpowiedzi

24
styczeń 2022
25
styczeń 2022
Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami. 
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Skontaktuj się z nami:
T: +48 94 333 40 00
E: reservation@seasidepark.pl
FB: @seasideparkhotelkolobrzeg

HOTEL

INTERNET // Czy w pokoju jest dostępny Internet?
Tak. Na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet Wi-Fi, bez limitu danych oraz bez limitu podłączonych urządzeń.
 
RECEPCJA // Czy recepcja jest czynna również w nocy?
Nasza Recepcja jest do Państwa dyspozycji 24 h, bez przerw, co umożliwia zakwaterowanie i wymeldowanie, kontakt i rozwiązywanie kwestii zgłaszanych przez Gości na bieżąco.
 
ROWERY // Czy jest możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów? Czy trzeba wcześniej dokonywać rezerwacji?
Oferujemy naszym Gościom możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów. Wypożyczenie roweru odbywa się za pośrednictwem Recepcji, zgodnie z zapisami Regulaminu i dostępnością jednośladów. Opłata za wypożyczenie roweru to: 49 PLN za całą dobę. 
 
SEJF //  Będę podróżować z wartościowymi przedmiotami – czy mogę przechować je bezpiecznie w pokoju?
W naszych pokojach typu apartament i superior znajdą Państwo sejf do własnej dyspozycji. W pozostałych pokojach nie ma sejfu. Dla bezpieczeństwa rekomendujemy złożenie wartościowych przedmiotów oraz gotówki w depozycie, w Recepcji hotelu. Nasi Goście mogą skorzystać z nieodpłatnych skrytek.
 
NIEPEŁNOSPRAWNI // Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje pokojami dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych.
 
BANKOMAT // W jakiej odległości od hotelu jest najbliższy bankomat?
By skorzystać z bankomatu, nie ma potrzeby opuszczać hotelu. Bankomat znajduje się na parterze, przed wejściem głównym, tuż obok Recepcji.
 
KANTOR // Czy mogę w hotelu wymienić waluty?
Niestety nie świadczymy usługi wymiany waluty w naszym Hotelu. Chętnie wskażemy miejsca w Kołobrzegu w których będą mogli Państwo dokonać takich transakcji.
 
ZWROTY // Zostawiłem/am coś w pokoju, w jaki sposób mogę odzyskać swoją własność?
Po stwierdzeniu, że zaginiony przedmiot został odnaleziony i należy on do Gościa, może zostać odesłany pocztą kurierską na wskazany adres. Następnego dnia po zaakceptowaniu przez Gościa kosztu wysyłki, przekażemy paczkę kurierowi. 
 
MAŁE DZIECI // Będę podróżować z małym dzieckiem. Czy w hotelu są dostępne łóżeczka?
Tak, dysponujemy łóżeczkami dla małych dzieci. Na życzenie Gościa łóżeczko zostanie wstawione do pokoju. Zachęcamy do kontaktu z Recepcją lub działem rezerwacji w celu ustalenia dalszych szczegółów. Taką informację najlepiej zgłosić przed przyjazdem.
 
DODATKOWE OBCIĄŻENIA // Czy Hotel obciąży mnie za dodatkowych Gości w pokoju?
Ceny pokoi różnią się w zależności od terminu i liczby osób objętych rezerwacją. Aby w pokoju mogło zakwaterować się więcej gości, konieczna będzie zmiana rezerwacji. O dodatkowych opłatach powiadomimy Cię przed potwierdzeniem zaktualizowanej rezerwacji.
 
WYPOSAŻENIE // Czy w pokoju jest żelazko?
Żelazko i deska do prasowania jest elementem wyposażenia pokoi.
 
PRZECHOWALNIA // Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?
Tak, w hotelu można przechować bagaż na czas oczekiwania na check in lub do końca dnia wymeldowania. Przechowalnia znajduje się przy Recepcji głównej. Jest ona dostępna codziennie, 24 h, bezpłatnie.
 
ZWIERZĘTA // Czy hotel akceptuje zwierzęta?
Oczywiście, pupile są mile widziani. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie pobytu zwierząt w Hotelu. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 100 PLN za dobę. Cena dotyczy jednego zwierzęcia.
 
PARKING // Czy parking jest dodatkowo płatny?
Tak, parking jest dodatkowo płatny, chyba, że oferta stanowi inaczej. Nasi Goście mogą skorzystać z miejsc:
- w garażu podziemnym: 50 PLN/doba
- na parkingu zewnętrznym: 50 PLN/doba
 
RECEPCJA // W jaki sposób mogę prosić o wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie?
Zasady dotyczące wczesnego zameldowania (zazwyczaj przed 14:00) i późniejszego wymeldowania (zazwyczaj po 12:00) różnią się w zależności od obłożenia w Hotelu, dlatego warto skontaktować się z Recepcją dzień przed przyjazdem, aby ustalić wszystkie szczegóły. 
 
REZERWACJA // Czy  mogę anulować lub zmienić rezerwację po jej dokonaniu?
Tak. Jeśli Twoje plany się zmieniły, możesz anulować lub zmienić swoją rezerwację zgodnie z zasadami obowiązującymi w Hotelu, dotyczącymi anulowania, które przedstawione zostały w procesie rezerwacji. W sprawie zmian termiunu przyjazdu warto skontaktować się bezpośrednio z naszym działem rezerwacji. Pomogą i postarają się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. 
 
POŁOŻENIE // Czy Hotel znajduje się na plaży? 
Tak. Hotel znajduje się 20 m od plaży, tuż przy ścieżce rowerowej w części uzdrowiskowej Kołobrzegu, zlokalizowanej w sąsiedztwie ekoparku.
 
WIDOK // Czy w Hotelu są pokoje z widokiem na morze?
Tak, posiadamy pokoje z bocznym widokiem na Morze Bałtyckie.

DODATKOWE ATRAKCJE

ATRAKCJE // Co można robić w Seaside Park Hotel?
Hotel posiada szeroką ofertę rozrywkową i rekreacyjną. Miłośnicy sportu znajdą tu szeroki basen sportowy, ściankę wspinaczkową oraz świetnie wyposażoną salę fitness. Rodziny z dziećmi mogą skorzystać z bogatego programu animacji, nauki pływania dla dzieci lub z Pokoju Małego Pirata. Więcej informacji w zakładce DLA DZIECI lub SPORT.
 
ŚCIANKA WSPINACZKOWA // Ścianka wspinaczkowa - dla kogo i kiedy?
Ścianka wspinaczkowa otwarta jest codziennie w godzinach 12-20 (przerwa techniczna w godz. 15:30 - 16:00). Ze ścianki mogą korzystać dorośli i dzieci powyżej 120 cm wzrostu (za pisemną zgodą opiekuna prawnego). Korzystanie ze ścianki dozwolone jest tylko pod obecnością pracownika Hotelu. Istnieje możliwość wypożyczenia specjalistycznego obuwia dedykowanego do wspinaczki.
 
SZLAFROKI // Czy w Hotelu dostępne są szlafroki?
Tak, każdy Gość może nieodpłatnie pobrać dla siebie szlafrok. Miejsce pobrania szlafroka - Recepcja SPA.
 
WELLNESS & SPA // Czy obowiązuje dodatkowa opłata za korzystanie ze strefy Wellness&SPA?
Każdy Gość, w cenie pobytu, może nieodpłatnie korzystać ze strefy Wellness. Zabiegi SPA są dodatkowo płatne. Informacje o aktualnych promocjach, cenach i terminach dostępne są w Recepcji SPA.
 
SALA FITNESS //  Czy obowiązuje dodatkowa opłata za korzystanie z hotelowej siłowni?
Każdy Gość, w cenie pobytu, może nieodpłatnie korzystać z naszej siłowni oraz zajęć sportowych oferowanych przez Hotel. Aktualny harmonogram zajęć* dostępny jest w hotelowej Recepcji (*z przyczyn niezależnych od Hotelu może on ulec zmianie).
mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotel Management Services Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181 B , 02-222, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane