Seaside Park Hotel, Kołobrzeg
Seaside Park Hotel, Kołobrzeg
Tło bannera

Bezpieczny Hotel

31
październik 2020
01
listopad 2020

Zasady bezpieczeństwa i higieny

Drodzy Goście,

Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy więc dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.

 

      RECEPCJA

  • Każdy Gość podczas zameldowania ma mierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu
  • W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi a zameldowanie odbywa się w sposób bezdotykowy
  • Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane
  • W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący
  • Goście w trakcie meldowania wypełniają tzw. kartę lokalizacyjną ze wskazaniem swojego pobytu w przeciągu ostatnich 14 dni
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych
  • Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach

 

      POKOJE HOTELOWE

  • Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach
  • Serwis pokoju odbywa się pod nieobecność Gości w pokoju
  • W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa), telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości
  • Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa fumigacja (tzw. sucha mgła) polegająca na rozproszeniu w pomieszczeniu środka biobójczego dezynfekującego powietrze

 

      RESTAURACJA

  • Przed wejściem do restauracji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk
  • Goście zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych a pracownicy dodatkowo jednorazowych rękawiczek
  • Pomiędzy stolikami zachowana bezpieczna odległość
  • Stoliki, krzesła i zastawa stołowa są każdorazowo dezynfekowane przed skorzystaniem kolejnego Gościa
  • Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane a zastawa i sztućce wyparzane
  • Potrawy bufetowe serwowane są przez kucharza. Kawa, herbata i inne napoje serwowane są przez kelnerów
  • Do czasu możliwości ponownego otworzenia restauracji posiłki serwowane są bezpośrednio do pokoi w jednorazowych, sterylnych, zamkniętych opakowaniach
  • Napoje serwowane są na wynos w zamkniętych, oryginalnych opakowaniach
  • Pracownicy zaplecza kuchni zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych, jednorazowych rękawiczek oraz czapek kucharskich
  • Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy

 

      WELLNESS & SPA

  • Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk
  • Przed skorzystaniem z zabiegów SPA Goście mają mierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem
  • Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających ze stref rekreacyjnych, w tym basenu, strefy saun i centrum fitness
  • Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane
  • Pracownicy strefy Wellness & Spa zobowiązani są do noszenia maseczek i jednorazowych rękawiczek
  • Każdorazowo, po użyciu przez Gościa sprzęty rekreacyjne takie jak urządzenia fitness, leżaki, rowery i inne są dezynfekowane

 

      POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją i przed windami dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika
  • Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety
  • W przestrzeniach dostępnych dla Gości stosuje się natryskiwanie powierzchniowe polegające na dezynfekcji powietrza za pomocą środka biobójczego
  • Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających z pokoju zabaw dla dzieci a wszystkie zabawki są regularnie dezynfekowane
  • Wykwalifikowany personel posiadający wymagane pozwolenia PZH dokonuje regularnego serwisu klimatyzacji hotelowej, polegającego na wymianie wszystkich filtrów, czyszczeniu instalacji i jej fumigacji
  • Stosowana jest potrójna dezynfekcja wody w basenie sportowym oraz rekreacyjnym tj. dezynfekcja chlorowa, dezynfekcja promieniami ultrafioletowymi oraz dezynfekcja ditlenkiem chloru (stosowanym również do dezynfekcji wody pitnej)
  • Regularnie monitorowane są parametry jakości wody (badanie fotometrem wszystkich podstawowych parametrów fizyko-chemicznych - CL, Ph, Redox)

 

 

 

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij