Drodzy Goście,
Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy więc dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.
RECEPCJA
- Każdy Gość podczas zameldowania ma mierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu
- W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą
- Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi a zameldowanie odbywa się w sposób bezdotykowy
- Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę
- Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane
- W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący
- Goście w trakcie meldowania wypełniają tzw. kartę lokalizacyjną ze wskazaniem swojego pobytu w przeciągu ostatnich 14 dni
- Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych
- Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach
POKOJE HOTELOWE
- Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach
- Serwis pokoju odbywa się pod nieobecność Gości w pokoju
- W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa), telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości
- Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa fumigacja (tzw. sucha mgła) polegająca na rozproszeniu w pomieszczeniu środka biobójczego dezynfekującego powietrze
RESTAURACJA
- Przed wejściem do restauracji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk
- Goście zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych a pracownicy dodatkowo jednorazowych rękawiczek
- Pomiędzy stolikami zachowana bezpieczna odległość
- Stoliki, krzesła i zastawa stołowa są każdorazowo dezynfekowane przed skorzystaniem kolejnego Gościa
- Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane a zastawa i sztućce wyparzane
- Potrawy bufetowe serwowane są przez kucharza. Kawa, herbata i inne napoje serwowane są przez kelnerów
- Do czasu możliwości ponownego otworzenia restauracji posiłki serwowane są bezpośrednio do pokoi w jednorazowych, sterylnych, zamkniętych opakowaniach
- Napoje serwowane są na wynos w zamkniętych, oryginalnych opakowaniach
- Pracownicy zaplecza kuchni zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych, jednorazowych rękawiczek oraz czapek kucharskich
- Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy
WELLNESS & SPA
- Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk
- Przed skorzystaniem z zabiegów SPA Goście mają mierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem
- Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających ze stref rekreacyjnych, w tym basenu, strefy saun i centrum fitness
- Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane
- Pracownicy strefy Wellness & Spa zobowiązani są do noszenia maseczek i jednorazowych rękawiczek
- Każdorazowo, po użyciu przez Gościa sprzęty rekreacyjne takie jak urządzenia fitness, leżaki, rowery i inne są dezynfekowane
POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE
- W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją i przed windami dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika
- Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
- Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety
- W przestrzeniach dostępnych dla Gości stosuje się natryskiwanie powierzchniowe polegające na dezynfekcji powietrza za pomocą środka biobójczego
- Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających z pokoju zabaw dla dzieci a wszystkie zabawki są regularnie dezynfekowane
- Wykwalifikowany personel posiadający wymagane pozwolenia PZH dokonuje regularnego serwisu klimatyzacji hotelowej, polegającego na wymianie wszystkich filtrów, czyszczeniu instalacji i jej fumigacji
- Stosowana jest potrójna dezynfekcja wody w basenie sportowym oraz rekreacyjnym tj. dezynfekcja chlorowa, dezynfekcja promieniami ultrafioletowymi oraz dezynfekcja ditlenkiem chloru (stosowanym również do dezynfekcji wody pitnej)
- Regularnie monitorowane są parametry jakości wody (badanie fotometrem wszystkich podstawowych parametrów fizyko-chemicznych - CL, Ph, Redox)