Seaside Park Hotel, Kołobrzeg
Seaside Park Hotel, Kołobrzeg
Tło bannera

Bezpieczny Hotel

25
wrzesień 2021
26
wrzesień 2021

Zasady bezpieczeństwa i higieny

Drodzy Goście,

Państwa bezpieczeństwo jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.

Od 28 maja - świadczymy usługi hotelowe dla wszystkich Gości, posiłki mogą być spożywane w restauracji,  Strefa Wellnes & SPA oraz fitness, ścianka wspinaczkowa, atrium bar, ogródek letni + Street Food - są otwarte.

 

      RECEPCJA

  • Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu.
  • W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą.
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi a zameldowanie odbywa się w sposób bezdotykowy.
  • Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne,  i płyny dezynfekujące.
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane.
  • W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.
  • Goście w trakcie meldowania wypełniają tzw. kartę lokalizacyjną ze wskazaniem swojego pobytu w przeciągu ostatnich 14 dni.
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  • Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach.

 

      POKOJE HOTELOWE

  • Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach.
  • Serwis pokoju odbywa się pod nieobecność Gości w pokoju.
  • W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa), telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
  • Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa fumigacja (tzw. sucha mgła) polegająca na rozproszeniu w pomieszczeniu środka biobójczego dezynfekującego powietrze.

 

      RESTAURACJA

  • Przed wejściem do restauracji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk.
  • Goście zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych a pracownicy dodatkowo jednorazowych rękawiczek.
  • Pomiędzy stolikami zachowana jest bezpieczna odległość.
  • Stoliki, krzesła i zastawa stołowa są każdorazowo dezynfekowane przed skorzystaniem kolejnego Gościa.
  • Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane a zastawa i sztućce wyparzane.
  • Potrawy bufetowe serwowane są przez kucharza. Kawa, herbata i inne napoje serwowane są przez kelnerów.
  • Do czasu możliwości ponownego otworzenia restauracji posiłki serwowane są bezpośrednio do pokoi w jednorazowych, sterylnych, zamkniętych opakowaniach.
  • Napoje serwowane są na wynos w zamkniętych, oryginalnych opakowaniach.
  • Pracownicy zaplecza kuchni zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych, jednorazowych rękawiczek oraz czapek kucharskich.
  • Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy.

 

      WELLNESS & SPA

  • Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk.
  • Przed skorzystaniem z zabiegów SPA Goście mają mierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem.
  • Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających ze stref rekreacyjnych, w tym basenu, strefy saun i centrum fitness.
  • Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane.
  • Pracownicy strefy Wellness & Spa zobowiązani są do noszenia maseczek i jednorazowych rękawiczek.
  • Każdorazowo, po użyciu przez Gościa sprzęty rekreacyjne, takie jak: urządzenia fitness, leżaki, rowery i inne są dezynfekowane.

 

      POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • Goście zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych w częściach wspólnych Hotelu.
  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją i przed windami dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
  • Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie.
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety.
  • W przestrzeniach dostępnych dla Gości stosuje się natryskiwanie powierzchniowe polegające na dezynfekcji powietrza za pomocą środka biobójczego.
  • Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających z pokoju zabaw dla dzieci a wszystkie zabawki są regularnie dezynfekowane.
  • Wykwalifikowany personel posiadający wymagane pozwolenia PZH dokonuje regularnego serwisu klimatyzacji hotelowej, polegającego na wymianie wszystkich filtrów, czyszczeniu instalacji i jej fumigacji.
  • Stosowana jest potrójna dezynfekcja wody w basenie sportowym oraz rekreacyjnym tj. dezynfekcja chlorowa, dezynfekcja promieniami ultrafioletowymi oraz dezynfekcja ditlenkiem chloru (stosowanym również do dezynfekcji wody pitnej).
  • Regularnie monitorowane są parametry jakości wody (badanie fotometrem wszystkich podstawowych parametrów fizyko-chemicznych - CL, Ph, Redox).

 

 

mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotel Management Services Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181 B , 02-222, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane